مرکز اطلاع رسانی آرخلو

Welcome to the Arekhloo Information Center | خوش گلدیز

مرکز اطلاع رسانی آرخلو

Welcome to the Arekhloo Information Center | خوش گلدیز

اهالی روستای چاه انجیر

خدا خواست ایازی

برای مشاهده عکس های بیشتر به ادامه ... تشریف ببرید!

عکس مهدی ایازی

مهدی ایازی


مسلم ایازی به همراه فرزند دلبندش


علی ایازی عکس2



این بخش در آینده تکمیل خواهد شد

...Coming soon

نظرات 6 + ارسال نظر
حامد 1395/02/17 ساعت 00:36

سلام
ضمن تشکر از وبلاگ جالبتان
من شماره تلفن مهدی ایازی رو میخاستم

ساق اول کیخا سایت جالبی است امیداست اگه تاره یاروره گلن بایرام باخانواده ازجایگاه پدریمان بازدید ومدت کوتاهی اقامت کنیم انشاالله

هبلا 1390/10/07 ساعت 17:07

نخبر

سلامتلیگ

پیران 1390/03/02 ساعت 14:03 http://piran89.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من وبلگ شما را مطالعه کردم بسیار پرمحتوا بود
دوست عزیز من هم از همین طایفه ای که شما سخن می زنید هستم خدا خواست ایازی را به خوبی می شناسم وهمین طور برادرش اسماعیل ودیگر اعضای خانواده
آنها در چاه انجیر اطراق دارند همیشه گذرگاه من از آن مسیر بوده

سلام. خوشحالم که مسیرتان از چاه انجیر میگذرد. سلام ما را به اهالی آنجا برسانید

سارا 1390/02/31 ساعت 15:50

سلام
خیلی باحال بود
کلی چیز یاد گرفتم
ممنون......

vafa 1390/02/20 ساعت 13:56 http://vafa45.blogfa.com

سلام، از مطالب خوبتون ممنون من شما را لینک کردم شما هم می تونید منو بانام ایلدخت (وفاقشقایی) لینک کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد